התקשר עכשיו

מענה טלפוני לעסקים

ניתן כיום למצוא במשק מגוון חברות ועסקים המספקים שירותים דומים. הקלות במעבר בין חברות, יצרה מצב בו כל עסק נתון לתחרות הולכת וגדלה על כל לקוח ולקוח. צרכנים מבינים את סיטואציה זו ובוחרים מול מי להתקשר בהתאם לאיכות השירות שאותו עסק מסוגל לספק להם.

כל לקוח מודע היטב לכוחו אל מול התחרות ורמת הציפיות שלו מבתי העסק השונים רק הולכת וגדלה. פערי המחירים המוגדרים לשירותים השונים בין החברות הולכים ומצטמצמים, דבר היוצר תחרות בעיקר סביב איכות השירות. עסק אשר ימצא כושל בהשוואה למתחריו בפרמטרים שונים של שירות לא יצליח לזמן רב לשמר את לקוחותיו, ולא יצליח לרתום לשורותיו לקוחות חדשים.

כיום, שירות מענה טלפוני מסייע לעסקים רבים לשדרג דרמטית את רמת השירות. רואים את זה בשימור הלקוחות, במכירות וברמת שביעות הרצון של הלקוחות.

כיצד נמדד שירות איכותי לעסקים?

בכל תחום ישנם פרמטרים מעט שונים של שירות, ויחד עם זאת יש רמה בסיסית למדי של שירות אשר לקוחות מצפים לקבל בפניה לכל גוף עסקי. שירות איכותי נמדד בזמינות ומהירות מענה טלפוני, איכות השירות הניתן במסגרת המענה, ומשך השמן שלוקח לעסק לטפל בבקשות המגיעות או בשאלות הפונים.

בעיית זמינות והשפעתה

עסקים רבים מעוניינים לספק לפונים אליהם את אותן רמות שירות המצופות מהן, אך מתקשים לעשות זאת באופן עצמאי. הקושי נובע מחוסר יכולת להקצות כוח אדם קבוע למענה זמין לפונים שבעה ימים בשבוע, עשרים וארבע שעות ביממה. מרבית העסקים אינם מספקים שירות זמין כל שעות היום, ולכן נותרים עם מצב בו פונים אליהם לא זוכים לקבל מענה באמצעות הטלפון בכל עת.

פתרון יעיל ואיכותי

עם השנים הבינו יותר ויותר עסקים ובעלי מקצועות חופשיים את החשיבות הרבה שבמתן שירות זמין ללקוחות ולמתעניינים, והם עושים שימוש בשירותי חברות המספקות שירותים אלו במיקור חוץ. פניה לאחת מחברות אלו תוכל להבטיח כי יסופק מענה ללקוחות, באופן שיותיר רושם של זמינות לכל אורך הדרך. חברות אלו הן בעלות מומחיות בתחום, והן מספקות מגוון שירותי מענה טלפוני לעסקים, על מנת לאפשר לעסקים לקלוט את כל הפניות המתקבלות ולאחר מכן לטפל בכל פניה.

שירות מענה טלפוני מספק רמות שונות של שירותי משרד

בין השירותים המוצעים כמיקור חוץ מתאפשר קבלת שירות הודעות. שירות מענה טלפוני אנושי, המבוצע בהתאם לתסריט שיחה שהוגדר מראש יחד עם הלקוח, שירות זימון תורים, שירות העברת הודעות SMS, הפקת דוחות מתקשרים וריכוז כל הפניות עבור בית העסק. כל עסק יכול לבחור בסל שירותים לו הוא זקוק, בהתאם לצורך ובהתאם לתקציב.

מענה טלפוני באיכות הגבוהה ביותר

נציגי השירות אשר משמשים לצורך מענה טלפוני עוברים הכשרות בתחומי השירות השונים, ומיומנים במתן שירות איכותי ביותר לכל פונה. המוקד עובד עם מערכת קול סנטר מתקדמת אשר "סוגרת את כל הפינות" ולא מאפשרת לפספס אף לקוח. בהתאם להגדרה מול כל בית עסק, ניתן מענה ראשוני, המאפשר למתקשר לחוש כי קיבל מענה מידי ואיכותי לשביעות רצונו. מערכת קול סנטר מתקדמת אף מאפשרת להוציא שיחות שירות/מכירה/שימור לקוחות בהתאם להעדפות הלקוח.

 

 

 

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now